Facebook Twitter Youtube

√≥мн „Ќ”





—тудрад≥о
Magna Carta Universitatum



58012, ”крањна,
м. „ерн≥вц≥, вул.  оцюбинського 2

ѕриймальн€ ректора:
тел. +38(0372) 584810,
факс +38(0372) 552914
ел. пошта: rectorђШ∆@X”ю€РKchnu.edu.ua

«агальний в≥дд≥л:
тел.: +38 (0372) 58-47-07,
+38 (0372) 52-70-29
факс: +38 (0372) 58-47-07
ел. пошта: officeђШ∆@X”ю€РKchnu.edu.ua

ѕриймальна ком≥с≥€:
тел.: +38 (0372) 58-47-11,
+38 (0372) 52-56-69
ел. пошта: admissionђШ∆@X”ю€РKchnu.edu.ua

ќновлено
14-12-2018
17:45

јрх≥в новин

—тор≥нки:
2017-11-27 13:45:57
«ас≥данн€ обласного методичного обТЇднанн€ викладач≥в математики  

21 листопада у  оледж≥ „ерн≥вецького нац≥онального ун≥верситету ≥мен ёр≥€ ‘едьковича в≥дбулос€ зас≥данн€ обласного методичного об’Їднанн€ викладач≥в математики заклад≥в фаховоњ передвищоњ осв≥ти „ерн≥вецькоњ област≥, €к≥ зд≥йснюють п≥дготовку молодших спец≥ал≥ст≥в. ” зас≥данн≥ вз€ли участь представники 13 заклад≥в осв≥ти.

¬≥дкрив зас≥данн€ кер≥вник методоб’Їднанн€ ¬асиль Ѕлизнюк, €кий ознайомив присутн≥х з планом роботи. ƒал≥ з в≥тальним словом до присутн≥х звернувс€ директор  оледжу ќлександр —обчук, €кий розпов≥в про ≥стор≥ю створенн€ коледжу, його традиц≥њ, под≥ливс€ планами на майбутнЇ.

–озпочалос€ зас≥данн€ ≥з показового зан€тт€ ««веденн€ до канон≥чного вигл€ду р≥вн€нн€ кривоњ другого пор€дку», €ке провела на високому методичному р≥вн≥ викладач “ет€на  рошка. ћета зан€тт€ - узагальнити отриман≥ знанн€ про вигл€д канон≥чних р≥вн€нь досл≥джуваних тип≥в кривих другого пор€дку, а також поЇднати вивчений матер≥ал дл€ повного досл≥дженн€ властивостей кривоњ другого пор€дку.

«ав≥дувач природничого в≥дд≥ленн€ коледжу ¬олодимир  овдриш та заступник директора з навчально-методичноњ роботи ћикола ƒерев’€нчук розпов≥ли про методичне забезпеченн€ навчального процесу дисципл≥н природничого циклу закладу.

ƒал≥ в≥дбулос€ обговоренн€ проблем, що виникають при викладанн≥ математики, шл€х≥в њх вир≥шенн€ на методичному сем≥нар≥ «ќсобист≥сно-зор≥Їнтований та диференц≥йований п≥дх≥д до викладанн€ математики». ѕ≥д час сем≥нару були висв≥тлен≥ так≥ питанн€: «ћетод навчальних проект≥в на зан€тт€х математики €к зас≥б розвитку життЇвих ≥ навчальних компетентностей студент≥в» (допов≥дач Ћес€ —какун), «“ехнолог≥њ кооперативного особист≥сно-ор≥Їнтованого навчанн€» (допов≥дач јнгел≥на ћельничук) та «ƒиференц≥йований п≥дх≥д до навчанн€ математиц≥» (допов≥дач ќксана √айдукевич-–атушна). «окрема, Ћес€ јнатол≥њвна звернула увагу присутн≥х на тому, що застосуванн€ методу проект≥в у процес≥ викладанн€ математики даЇ можлив≥сть перетворити абстрактну математику (такою њњ бачить б≥льш≥сть студент≥в) на ц≥каву та особист≥сно-значущу, що спри€Ї розвитку творчих зд≥бностей особистост≥. ‘ормуванн€ життЇвих ≥ навчальних компетентностей засобами навчального проекту спри€Ї б≥льш усв≥домленому вивченню ц≥Їњ дисципл≥ни, забезпечуЇ зв'€зок теоретичного матер≥алу з його практичним застосуванн€м.

” своњй допов≥д≥ јнгел≥на ћельничук зазначила, що головною функц≥Їю викладача на особист≥сно-ор≥Їнтованому зан€тт≥ з математики Ї не примушуванн€, а переконанн€ студент≥в у прийн€тт≥ тих ≥дей, €к≥ викладач пропонуЇ з позиц≥й науковоњ точки зору. 

ќксана √айдукевич-–атушна п≥дкреслила, що ще давньогрецьк≥ ф≥лософи јристотель, ƒемокрит, —ократ, ѕлатон вказували на необх≥дн≥сть диференц≥йованого п≥дходу в процес≥ оволод≥нн€ знанн€ми. ¬они наголошували, що дл€ дос€гненн€ результативност≥ знань сл≥д подбати про вивченн€ духовних €костей дитини, њњ зац≥кавленост≥, емоц≥йне залученн€ њњ до конкретних ситуац≥й.

“акож було зазначено, що диференц≥ац≥€ завдань даЇ можлив≥сть б≥льшост≥ студент≥в набути досв≥д њх самост≥йного усп≥шного розв’€занн€, що надихаЇ њх до подальшого вивченн€ математики. 

јктивну участь в обговоренн≥ питань методичного сем≥нару вз€ли участь вс≥ присутн≥ викладач≥ коледж≥в та техн≥кум≥в.

ƒал≥ на зас≥данн≥ викладач≥ обговорили питанн€ щодо проведенн€ держаноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ студент≥в з математики та проведенн€ обласного етапу ¬сеукрањнськоњ ол≥мп≥ади з математики м≥ж закладами фаховоњ перед вищоњ осв≥ти, €ка в≥дбудетьс€ в березн≥ 2018 року.

Ќе менш ц≥кавим ви€вивс€ завершальний етап методичного зас≥данн€, €кий пройшов у вигл€д≥ ≥нтелектуальноњ командноњ гри «≈рудит-кв≥нтет», €ку п≥дготували викладач≥ —в≥тлана ƒутчак та Ќатал≥€ ћихайлюк. ÷≥каво було спостер≥гати, €к студенти вправно справл€лис€ ≥з завданн€ми ведучих, знаходили в≥дпов≥д≥ €к на прост≥ запитанн€, так ≥ на запитанн€, в €ких мова йшла про дуже в≥дом≥ або й зовс≥м нев≥дом≥, але ц≥кав≥ факти, про€вл€ючи при цьому свою км≥тлив≥сть, ерудован≥сть та ≥нтуњц≥ю.

 

 

 

 

  Ќазад
—тор≥нки:
Ќовини
© 1999- „ерн≥вецький нац≥ональний ун≥верситет ≥м. ё. ‘едьковича.
¬аш≥ зауваженн€, запитанн€ та пропозиц≥њ: webmasterђШ∆@X”ю€РKchnu.edu.ua
Powered by Nova, ѕрограмуванн€:  рамар ј.¬., ƒизайн: јнтонюк ј.ћ.

¬√ќ–”