Новини
08-07-2020 |
Міжнародна конференція ATEE-2020 |
6-7 липня відбулася Міжнародна конференція ATEE-2020 «Teacher Education for Promoting Well-being in School», організована в онлайн форматі Сучавським університетом імені Штефана чел Маре (м.Сучава, Румунія) за підтримки Асоціації педагогічної освіти в Європі (The Association for Teacher Education in Europe (АТЕЕ). У роботі конференції взяли участь більше 260 учасників із 25 країн світу (ATEE-2020), включно з науковцями Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
АТЕЕ – некомерційна європейська організація, мета якої - підвищення якості педагогічної освіти у Європі та підтримка професійного розвитку педагогів. ATEE охоплює більшу частину Європи, США, Австралію, Ізраїль і деякі африканські країни, надає консультації з педагогічної освіти, веде активний діалог та міжнародний обмін дослідженнями та практикою в початковій та подальшій освіті педагогів. Членами АТЕЕ щорічно організовуються три типи конференцій: основна щорічна конференція (влітку); зимова конференція (організовується однією із Спільнот ATEE); весняна конференція (зазвичай відбувається в одній із країн Балтії). Цьогоріч зимову конференцію ATEE-2020 «Teacher Education for Promoting Well-being in School» було перенесено на літній період (6-7 липня) у зв’язку з пандемією COVID-19.
Конференція працювала за такими напрямами: - Підготовка та підвищення кваліфікації вчителів. Політика, практика та дослідження. - Навчання вчителів у контексті міграційного процесу. - Інклюзія в освіті. - Дошкільна освіта. - Лідерство в освіті.
З постерними доповідями у трьох секціях конференції виступили науковці Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича: Радчук Г., Олійник М., Ставяк-Ососінська М. «Внутрішні чинники розвитку психологічної готовності офіцерів-кінологів до професійної діяльності»; Федірчик Т., Дідух В. «Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до співпраці з учасниками навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства»; Балахтар В., Балахтар К., Кузнєцова К. «Когнітивно-афективний компонент формування соціального працівника»; Журат Ю., Тарнавська Т. «Психолого-педагогічне дослідження особистості, яка перебуває у місцях позбавлення волі»; Поліщук О., Колтунович Т., Андрєєва Я., Гайсонюк Н. «Задоволеність працею та професійне вигорання вихователів: як втримати баланс?»; Вишпінська Я. М. «Формування творчої особистості студентів спеціальності «Дошкільнаосвіта» в процесі вивчення методики музичного виховання»; Нечитайло Т., Фесун Г., Канівець Т., Сімак А. «Психологічні особливості прояву копінг-ресурсів у вчителів загальноосвітніх шкіл»; Нікула Н., Бражанюк А. «Формування професійної культури у майбутнього фахівця в освітньому просторі університету»; Нємцова Л. «Професійно важливі навички та особистисні якості хорового диригента»; Барабащук Г., Душкевич М., Гуцуляк Н. «Психологічні особливості толерантності майбутніх фахівців соціономічних професій»; Костик Л. Б., Костик В. В. «Гендерна ідентичність дітей дошкільного віку»; Рудницька-Юрійчук І. Р. «Основні принципи використання аудіовізуального методу в навчанні рідної мови дітей дошкільного віку в українській діаспорі США та Канади».
Конференція ATEE – це чудова платформа для спілкування та обміну досвідом з метою сприяння професійному розвитку та міжвузівському співробітництву в європейському освітньому просторі. Вона об'єднує результати досліджень науковців світу, надаючи своїм учасникам можливість ініціювати нові проєкти в галузі освітніх наук.
|